Nettsider og kompromissløs Inbound marketing, salg og service for B2B, uten bortforklaringer.
Du får komplett strategi og konkrete løsninger for nettsider, digital markedsføring, salgsutvikling, kundeservice og CRM.
Leadify tilbyr en skreddersydd pakke. Først bygger vi avtalt løsning. Så tilbyr vi en oppdragsavtale - et abonnement på tjenester, for at vi skal oppnå avtalte resultater sammen.
Leadify jobber for selskaper på B2B-markedet med å:
Når marketing, salg og service får innsikt i hele kunde- og kjøpsreisen, i alle personlige og digitale flater.
Skal du 'bare' ha en nettside, billigst mulig? Let videre! Ønsker du en nettside som gir dine kunder en fantastisk kjøps- og kundereise, og dermed blir et maskineri for vekst, optimisme og lønnsomhet i ditt selskap? Du er på rett sted!
En 'inbound nettside' gjør at du kan skreddersy innholdet til hver enkelt besøkende, langs hele kjøpsreisen fra fremmed til kunde og videre i hele kundereisen. Samkjør innsatsen på marketing, salg og service. Mål total-effekten av dine investeringer.
Når ditt selskap får inbound nettsider fra Leadify er dette inkludert:
Ønsker du at nye og kjente kunder skal komme til deg, i stedet for at du spammer dem med annonser og kalde telefoner? Styrken med inbound marketing er evnen til å tiltrekke seg kvalifiserte leads og kunder.
Dine fremtidige kunder er der ute. Kundene søker etter muligheter og svar på problemer, som dine produkter og tjenester løser. Du fanger det bare ikke opp, før det er for sent. Derfor må du drive den riktige formen for digital markedsføring. Alt må henge sammen med kundens kjøpsreise, fra overordnet strategi til de små tekniske detaljene. Gjør du det, så vil kundene komme til deg. Garantert.
Leadify leverer en komplett pakke av digitale markedsføringstjenester, som skreddersys til selskapets behov og utvikles over tid. De fleste kunder har en oppdragsavtale, som er et abonnement på faste tjenester fra en dedikert Digital markedsfører og Innholdsrådgiver hos Leadify:
B2B-kunder i dag: Hvor søker de informasjon før et innkjøp? De går til Google, LinkedIn og snakker med kollegaer. De vil ikke snakke med en selger før de må. Ser du tegningen? Du må tenke nytt. Du kan ikke selge på samme måte som før.
Gode nyheter: Inbound salg betyr at en selger kan bruke sin verdifulle tid på kvalifiserte, innkommende leads som allerede har vist interesse. Inbound marketing gjør at nettsidene blir deres råeste digitale selger, som genererer nye leads og salgsmuligheter til salgsavdelingen 24/7.
For en selger er dette en ny verden, i stedet for tradisjonell prospecting, kalde telefoner og den slags.
Leadify leverer en komplett pakke av salgstjenester, som skreddersys til selskapets behov og utvikles over tid. De fleste kunder har en oppdragsavtale, som er et abonnement på faste tjenester fra en Digital markedsfører og innholdsrådgiver hos Leadify, som blir deres egen salgssupport:
Det koster mye mer å skaffe nye kunder enn å beholde flere og selge mer til kunder du har fra før. Essensen av Inbound service er å gjøre dine kunder til dine beste ambassadører. Oppfatter dine kunder deg som en verdifull samarbeidspartner som bidrar til deres suksess, så hjelper det også på ditt eget salg.
Lettere sagt enn gjort? Kunder i dag forventer raske, gode svar. Noen vil snakke med et menneske. Andre ønsker selvbetjening. Klarer du begge deler, altså integrere fysiske og digitale kanaler, samtidig som du måler kundetilfredshet og aktivt samler inn forbedringsforslag, så er du på riktig vei.
Inbound hjelper deg, med både strategi og konkrete verktøy for å levere kundeservice i verdensklasse.
Inbound service fra Leadify kan se slik ut:
Interessant?
Kunder som investerer i nettsider og inbound marketing, salg og service hos Leadify får HubSpot CRM inkludert i leveransen.
Men en del B2B-selskaper som ønsker HubSpot har ikke budsjett til et helt slikt program, det må vente litt. Da er det en mulighet å investere i HubSpot alene, og utnytte dette verktøyet best mulig.
Er du også der? Da bør du vurdere Leadify sin onboarding-pakke for HubSpot.
På 2-3 uker vil Leadify sørge for riktig oppsett og full opplæring i HubSpot, etter beste praksis utviklet over fem år. Dere vil lære alt som trengs for å bruke HubSpot-verktøyene riktig med en gang. Leadify er Platinum-partner og dermed blant de mest erfarne og kompetente i Norge på HubSpot. Vi har innført HubSpot i over 20 B2B-selskaper og vet hva som virker.
Eksempel på onboarding-program:
Programmet skreddersys alltid til din bedrift sine behov og HubSpot-versjon.
Noe for deg?
Ja, Leadify leverer en komplett pakke med digital markedsføring, salg og service. Ja, innholdet i pakken er alltid skreddersydd etter bedriftens behov, og mulighetene til å skape resultater raskest mulig.
Eksempler:
Kompromissløse nettider, inbound marketing, salg og service for B2B, uten bortforklaringer
Å levere nettsider, CRM og drive inbound marketing, salg og service er en inspirerende og morsom oppgave. Det kan også være krevende, fordi mange mennesker er involvert og sluttresultatet er veldig synlig.
Leadify spør våre kunder om deres erfaringer. Her er ærlige tilbakemeldinger fra tre selskaper som har fått nye nettsider og inbound-leveranser fra Leadify i 2020:
Skala 1-6: 1= Nei, lite sannsynlig ... 6 = Ja, svært sannsynlig
Leadify blir typisk valgt av selskaper på bedriftsmarkedet (B2B) som står sterkt langs kysten - som energi, maritime, teknologi, IT, produksjon og annen industri. Dette er bedrifter som er vant med tøffe tak og heftig konkurranse, gjerne over hele verden. Her er noen av dem: