Hva kan Leadify gjøre for deg?
Nettsider i HubSpot CMS og kompromissløs inbound markedsføring, salg og service for B2B i HubSpot CRM - uten bortforklaringer.
Hva gjør Leadify?

Inbound Marketing
Når markedsavdelingen lager så bra nettsider og driver så positiv digital markedsføring at kundene vil oppsøke dere.

Inbound Salg
Når salgsavdelingen får kvalifiserte leads og bruker sin verdifulle tid på varme kunder, som allerede har vist interesse.

Inbound Service
Når kundeservice og support sørger for at dine kunder kommer tilbake - igjen og igjen.

Nettsider for B2B
Når selskapets nettsider gir målbare resultater: Flere leads, kvalfiserte salgsmuligheter og fornøyde kunder.

HubSpot CRM
Når markeds-, salgs- og serviceavdelingene får innsikt i hele kunde- og kjøpsreisen.

Kontakt
Er du klar til å ta en prat om hvordan vi kan hjelpe med å skape endringer hos deg?
Passer inbound for oss?
Inbound markedsføring er blitt svært populært de siste årene. Lurer du på om dette er noe for deg og din bedrift?
Slik blir du kunde
Vi blir en del av teamet ditt og gir dere tilgang på all kompetansen, kapasiteten og fleksibiliteten du trenger for å lykkes.
Sammen starter vi jobben der mulighetene for ditt selskap er størst, for å skape ny utvikling, optimisme og lønnsom vekst.
Passer vi sammen?
Inbound og HubSpot er ikke for alle. De som lykkes best sammen med Leadify har klare, langsiktige mål for å skape vekst i selskapet sitt.
Før vi blir enige om en samarbeidsavtale har vi gjerne både tre og fire møter, for at begge parter skal være trygge på at inbound markedsføring, salg og service er riktig strategi og at HubSpot er riktig teknologiplattform.
Ny strategi og nye verktøy kan for mange organisasjoner være en stor endring. Det gjelder å holde hverandre i hendene og hoppe - sammen.
Sett mål
Basert på den innledende dialogen jobber vi sammen om å sette mål for hvilke resultater ditt selskap kan oppnå, både på kort og lang sikt.
Det er viktig å vite hvor skoen trykker og mulighetene er størst. Vi blir enige om hvor fokuset for samarbeidet er i den første fasen - etableringsprosjektet.
Vil det være nye nettsider? Inbound markedsføring? Inbound salg? Inbound service? CRM? Hele pakken?
Etableringsprosjekt
Et vellykket samarbeid starter med å utvikle og implementere løsningene vi har blitt enige om i avtalen. Her er variasjonen stor, fra kunde til kunde. Eksempler:
- Enkel CRM-pakke
- Innføre inbound markedsføring
- Full pakke, nye nettsider, inbound og CRM
Etableringsprosjekter starter med et felles arbeidsmøte for å lage strategi og løsningsbeskrivelse. Så lager vi innhold, konfigurerer HubSpot og gir kunden opplæring i å bruke løsningen.
Oppdragsavtale
Når løsningen er utviklet og implementert starter den virkelige jobben - å skape resultater sammen.
Med en oppdragsavtale får du en fast kontaktperson i Leadify, som har et helt team i ryggen. Vi blir en del av din organisasjon, som jobber målrettet med nettsider, markedsføring, salg og service.
Hver måned rapporterer vi resultater og planlegger nye tiltak. To ganger årlig har vi strategimøte, for å løfte blikket og sette nye mål.
Hva sier kundene?
Å levere nettsider, CRM, drive inbound markedsføring og salg og service er en inspirerende og morsom oppgave. Det kan også være krevende, fordi mange mennesker er involvert og sluttresultatet er veldig synlig.
Leadify spør våre kunder om deres erfaringer. Vil du lese ærlige tilbakemeldinger fra seks selskaper som har fått nye nettsider og inbound-leveranser fra Leadify i 2020 og 2021?
Hva koster det?
Det kommer an på. Størrelsen på din investering henger tett sammen med resultatene du kan forvente å oppnå. Noen ønsker kun en enkel og rimelig pakke med CRM og enkle endringer på nettsiden. Dette koster fra 50 000. Andre investerer langsiktig med nye nettsider og komplette verktøypakker for markedsføring, salg og service/support, som koster fra 150 000 og opp. Lisenser hos HubSpot kommer utenom. Du kan også abonnere på en Digital Markedsfører og Innholdsrådgiver fra Leadify, som sitter med et helt team i ryggen. En slik oppdragsavtale har en månedspris på rundt 13 000 og opp.
Løft salg og markedsføring til nytt nivå
Les om hva inbound markedsføring koster for en bedrift på B2B-markedet
Lær mer
Få tips, triks og nyttig påfyll om inbound markedsføring, salg og service i kunnskapssenteret vårt.