Inbound marketing
La kundene oppsøke deg på egen hånd
Ønsker du at nye kunder skal komme til deg, i stedet for at du spammer dem med annonser og kalde telefoner? Styrken med inbound markedsføring er evnen til å tiltrekke seg kvalifiserte leads og kunder.

Få kundenes oppmerksomhet før konkurrentene dine
Dine fremtidige kunder er der ute. De søker etter muligheter og svar på problemer, som dine produkter og tjenester løser. Du fanger det bare ikke opp, før det er for sent. Derfor må du drive den riktige formen for digital markedsføring. Alt må henge sammen med kundens kjøpsreise, fra overordnet strategi til de små tekniske detaljene. Gjør du det, så vil kundene komme til deg. Garantert.

Vi har allerede hjulpet mange kunder med å nå målene sine. Her er noen av dem:






























Inbound markedsføring fra Leadify
Leadify leverer en komplett pakke av strategi og løsninger for digitale markedsføring etter inbound-metodikken. Markedsføringen vil være koblet tett sammen med nettsidene og CRM for salg og service. Pakken skreddersys til selskapets behov og utvikles over tid.
De fleste kunder hos Leadify har en oppdragsavtale, som er et abonnement på faste tjenester fra en dedikert Digital Markedsfører og Innholdsrådgiver hos Leadify, med et helt team av eksperter i ryggen.

Eksempel på inbound markedsføring

Strategi
Digital markedsføring med målsetninger og konkrete tiltak og aktiviteter.

Leads

SEO

E-post markedsføring
Bygg kundelojalitet med nyhetsbrev og personalisert og inspirerende innhold.

Sosiale medier
Nyttige tips og hjelp til sosiale medier - uansett om det er LinkedIn, Facebook, Twitter eller Instagram.

Webinarer

Lead-nurturing

Account Based Marketing

Innhold
Tekst, bilder, video - alt du trenger for å gi leads og kunder relevant innhold.

Annonsering

HubSpot Marketing
Klar for inbound marketing?
Lær mer om inbound marketing
Ønsker du å bygge en markedsføringsmotor som gir en jevn strøm av innkommende henvendelser, kunder og salg? Her lærer du blant annet hvordan du effektivt kan generere leads og nye kunder, og hvordan du kan komme i gang med inbound, trinn-for-trinn.
Hva sier kundene?
Å levere nettsider, CRM og drive inbound markedsføring, salg og service er en inspirerende og morsom oppgave. Det kan også være krevende, fordi mange mennesker er involvert og sluttresultatet er veldig synlig.
Leadify spør våre kunder om deres erfaringer. Vil du lese ærlige tilbakemeldinger fra seks selskaper som har fått nye nettsider og inbound-leveranser fra Leadify i 2020 og 2021?
Hva koster det?
Det kommer an på. Størrelsen på din investering henger tett sammen med resultatene du ønsker å oppnå.
Inbound markedsføring, salg og service inkludert CRM kan koste fra 150 000 og opp. Lisenser hos HubSpot kommer utenom. Ønsker du å abonnere på en Digital Markedsfører og Innholdsrådgiver med et helt team i ryggen - en såkalt oppdragsavtale med faste tjenester, starter månedsprisen på rundt 15-30 000 og opp.
Løft salg og markedsføring til et nytt nivå
Les om hva inbound markedsføring koster for en bedrift på B2B-markedet
Slik blir du kunde
Vi blir en del av teamet ditt og gir dere tilgang på all kompetansen, kapasiteten og fleksibiliteten du trenger for å lykkes.
Sammen starter vi jobben der mulighetene for ditt selskap er størst, for å skape ny utvikling, optimisme og lønnsom vekst.
Passer vi sammen?
Inbound og HubSpot er ikke for alle. De som lykkes best sammen med Leadify har klare, langsiktige mål for å skape vekst i selskapet sitt.
Før vi blir enige om en samarbeidsavtale har vi gjerne både tre og fire møter, for at begge parter skal være trygge på at inbound markedsføring, salg og service er riktig strategi og at HubSpot er riktig teknologiplattform.
Ny strategi og nye verktøy kan for mange organisasjoner være en stor endring. Det gjelder å holde hverandre i hendene og hoppe - sammen.
Sett mål
Basert på den innledende dialogen jobber vi sammen om å sette mål for hvilke resultater ditt selskap kan oppnå, både på kort og lang sikt.
Det er viktig å vite hvor skoen trykker og mulighetene er størst. Vi blir enige om hvor fokuset for samarbeidet er i den første fasen - etableringsprosjektet.
Vil det være nye nettsider? Inbound markedsføring? Inbound salg? Inbound service? CRM? Hele pakken?
Etableringsprosjekt
Et vellykket samarbeid starter med å utvikle og implementere løsningene vi har blitt enige om i avtalen. Her er variasjonen stor, fra kunde til kunde. Eksempler:
- Enkel CRM-pakke
- Innføre inbound markedsføring
- Full pakke, nye nettsider, inbound og CRM
Etableringsprosjekter starter med et felles arbeidsmøte for å lage strategi og løsningsbeskrivelse. Så lager vi innhold, konfigurerer HubSpot og gir kunden opplæring i å bruke løsningen.
Oppdragsavtale
Når løsningen er utviklet og implementert starter den virkelige jobben - å skape resultater sammen.
Med en oppdragsavtale får du en fast kontaktperson i Leadify, som har et helt team i ryggen. Vi blir en del av din organisasjon, som jobber målrettet med nettsider, markedsføring, salg og service.
Hver måned rapporterer vi resultater og planlegger nye tiltak. To ganger årlig har vi strategimøte, for å løfte blikket og sette nye mål.
Hva kan Leadify hjelpe med?
Har du bruk for hjelp til mer enn bare markedsføring?

Nettsider for B2B
Når selskapets nettsider bidrar til målbare resultater: Flere leads, kvalifiserte salgsmuligheter og fornøyde kunder.

Inbound salg
Når salgsavdelingen bruker sin verdifulle tid på kvalifiserte, varme leads, som allerede har vist interesse.

Inbound service
Når kundeservice og support sørger for at dine kunder kommer tilbake - igjen og igjen.

HubSpot CRM
Når markeds-, salgs- og serviceavdelingene får innsikt i hele kunde- og kjøpsreisen.