Skip to content
Siste nytt
Meld deg på kommende webinar, eller se opptak fra tidligere webinarer:

Få med deg:
Synlighet på internett for markedsførere og selgere i 2025

Få innsikt i hvordan din bedrift kan bli funnet og valgt gjennom en effektiv innholdsstrategi.

Kundeprosjekter i Leadify - Hero Banner-1

Hva sier kundene?

Her finner du informasjon om hva et utvalg kunder synes om å jobbe med Leadify og prosjekter vi har levert.

50+ selskaper skaper vekst med Leadify og HubSpot:

"The moment of truth"

Hva sier kundene selv?

Vi er heldige som får gleden av å jobbe med mange av de mest spennende B2B-selskapene i Norge.

Pernille Fjørtoft Grøsvik
Pernille Fjørtoft Grøsvik Marketing Manager, Enhanced Drilling

Samarbeidet med Leadify har vore verdifullt for Enhanced Drilling. Deira ekspertise innan nettstadsdesign og marknadsføring har hjelpt oss med å oppnå betre synlegheit med innhald av høg kvalitet. Me er svært nøgd med resultata og vil anbefale Leadify til andre som ønskjer å styrkje si digitale tilstedeværelse.

EHD_logo

 

Nikolai-Bakker
Nikolai BakkerDirector, MarLog Fenders A/S

“ Gjengen hos Leadify er alle svært kompetente og likandes. Jeg har satt pris på at de er i stand til å stille krav til oss som kunde, for å sikre at alle oppgaver blir levert innen fristen og med den nødvendige kvaliteten.

Marlog_logo

Per Allan Røsand
Per Allan RøsandManaging Director, Option AS

I løpet av de siste 2,5 årene har Leadify forbedret vår markedsføring, spesielt gjennom en strategisk oppdatering av nettsiden for bedre å veilede kundene våre. Deres arbeid med sosiale medier har engasjert vårt publikum, og deres nye tilnærming til eventmarkedsføring har styrket vår merkevare. Leadifys forståelse av vår merkevare og deres pålitelige støtte har vært uvurderlig, og gjør dem til en solid partner i våre markedsføringsinnsatser.

option_alwayson_black

 

Salvatore-Micali
Salvatore MicaliDirector Sales and Marketing at Sentech AS

"We have collaborated with Leadify for over 2.5 years. They first helped us establish an effective inbound marketing campaign, continued by creating high-quality content through blog articles and technical marketing materials, and ended up providing full marketing support for trade shows, webinars, social media presence, and support for website/HubSpot/paid advertising. Over the years, they have proven to be a competent and efficient digital marketing firm, capable of meeting challenging deadlines while maintaining high-quality services and always guiding us in the right direction! I highly recommend them!"

Sentech_logo

 

Tom Leeson Portrait_Quote_160x160px
Tom Leeson PortraitChief Commercial Officer at HydraWell

“Working with Leadify to understand and then integrate Inbound Marketing into our online presence has been a pleasure. Frank and open discussions introducing the options open to us, allowed us to feel comfortable we were making the right choice for us.

Website development and HubSpot adoption were then delivered to a tight timeframe and have met our expectations. But the best element of the service was the commitment to work with us after delivery to ensure we fully understood the functionality and that we maximised the value of our investment in Inbound Marketing.”

Hydrawell_logo

 

Petter Rommetvedt_bw
Petter RommetvedtGeneral Manager at Perigon

“Great digital marketing support: We engaged Leadify 3 years ago to increase our digital presence and establish inbound marketing.

During these years they have re-designed our website, created digital content, run digital marketing campaigns, integrated Hubspot into our systems, and proved themselves to be a valuable service provider to us.

You can expect top service!”

Perigon_logo

 

_240729_Forsider innholdstilbud_oppdatert10
Case study: Verdien av en god B2B nettside!

Hvordan kan enkle grep på nettsidene gi resultater?

Hva gjør en leder når markedet svikter alvorlig, slik det gjorde for mange selskaper under pandemien i 2020-22?

Du kan selvfølgelig legge deg på rygg, kutte kostnader, si opp masse folk og vente på bedre vær. Eller du kan være offensiv, bremse nedgangen, ta markedsandeler og skape ny vekst.

Da har du tre grunnleggende strategier:

  1. Utvikle nye produkter?
  2. Gå inn i nye markeder?
  3. Bli bedre til å selge og markedsføre produktene du allerede har?

Enhanced Drilling valgte det siste. Her får du vite mer om hvilke grep selskapet tok.

Løsninger

Det er ikke lenger noen hemmelighet at de aller fleste ønsker å unngå å snakke med en "selger" før de har gjort grundig research på egenhånd.

Flaks for deg, for hos oss er det ingen som har rollen "selger".  Lurer du på hvordan det fungerer? Spør oss gjerne (blunker lurt, og håper jeg fanget oppmerksomheten din).

"Are you not entertained?" - Maximus Decimus Meridius, Gladiatoren.

Vil du vite mer om hvordan vi kan skape noe sammen? 

Vi tar gjerne en prat om hvordan vi kan hjelpe deg med å lykkes med B2B salg, markedsføring og service. Eller noe annet.

Bare trykk på knappen du :)