Hva er HubSpot CRM?
HubSpot er en komplett, moderne og brukervennlig CRM-plattform med programvare for hele kundereisen.
Selskaper bruker HubSpot til å skape flere kvalifiserte salgsmuligheter, økt salg og fornøyde kunder:
- Marketing Hub - mer trafikk, bedre leads
- Sales Hub - flere, bedre og raskere salg
- Service Hub - gjøre kunder til ambassadører
- CMS Hub - moderne, brukervennlige og sikre nettsider
- Operations Hub - struktur og kvalitet på kundedata

HubSpot fra Leadify
Kunder som investerer i nettsider og et komplett vekstprogram med inbound markedsføring, salg og service hos Leadify får alltid HubSpot CRM inkludert.
Men ikke alle ønsker dette. Noen B2B-selskaper vil ta steg for steg, med CRM først.
Da er løsningen å starte med HubSpot CRM alene, for å utnytte dette fantastiske verktøyet best mulig. Målet er å strukturere, strømlinjeforme og forbedre sin kundereise.
Er du der? Sjekk Leadify sin onboarding-pakke for HubSpot ↓

Vi har allerede hjulpet mange kunder med å nå målene sine. Her er noen av dem:































HubSpot CRM
Bli fornøyd
Leadify er Platinum-partner og dermed blant de mest erfarne og kompetente i Norge på HubSpot. Siden 2015 har vi innført HubSpot i over 30 små og store B2B-selskaper og vet hva som virker.
HubSpot er ganske enkelt. Men alle bedrifter er forskjellige. Derfor skreddersyr Leadify alltid onboarding-pakken til din bedrift sine spesifikke behov, og HubSpot-versjon.
På et par uker vil dere være i gang. Dere får full opplæring, for å bruke HubSpot-verktøyene riktig på første forsøk.
Etter oppstart følger vi dere tett i 1-2 måneder. Vi samler tilbakemeldinger fra deres ansatte og justerer CRM-oppsettet etter behov. Dere skal bli helt fornøyde. ↓
Eksempel på onboarding
Innhold i onboarding-plan avtales nærmere, og vil tilpasses bedriftens HubSpot-versjon (Free/Starter/Professional/Enterprise)

Kravspec

Konfigurasjon

Raske gevinster
Vi implementerer verktøy på nettside og andre kanaler for å raskt generere flere leads.

Kjøpsreisen

Optimale prosesser

Leads-konvertering

Automatisering

E-post markedsføring
Gjør alt klart til å bygge kundelojalitet med inspirerende og personlige nyhetsbrev.

Google/SEO/SEM/PPC
Ferdig oppsett til å funnet på søk, med søkemotoroptimalisering (SEO) og annonser (SEM/PPC).

Idealkunder og personas

Innhold

KPI
Etablerer nøkkeltall for å måle effekt av innsatsen på markedsføring, salg og service.

Dashboards og rapporter

Markedsplan

Kurs i HubSpot
Hva koster det?
Det kommer an på. Størrelsen på din investering henger tett sammen med resultatene du kan forvente å oppnå.
En onboarding-pakke for Hubspot fra Leadify koster fra 50 000 og opp. Programvarelisenser til HubSpot kommer utenom.
Ønsker du i tillegg å abonnere på en Digital Markedsfører og Innholdsrådgiver med et helt team i ryggen - en såkalt oppdragsavtale med faste tjenester, starter månedsprisen på rundt 15-30 000 og opp.
Løft salg og markedsføring til nytt nivå
Les om hva inbound markedsføring koster for en bedrift på B2B-markedet
Slik blir du kunde
Vi blir en del av teamet ditt og gir dere tilgang på all kompetansen, kapasiteten og fleksibiliteten du trenger for å lykkes.
Sammen starter vi jobben der mulighetene for ditt selskap er størst, for å skape ny utvikling, optimisme og lønnsom vekst.
Passer vi sammen?
HubSpot CRM er fantastisk for mange, men ikke for alle. De som lykkes best med Leadify har klare, langsiktige mål for å skape vekst i selskapet sitt. De vil ha mer enn bare "et system".
Før vi blir enige om et samarbeid har vi gjerne flere møter, for at begge parter skal være trygge på at HubSpot er riktig teknologiplattform.
Nye verktøy kan oppleves som en stor endring for menneskene i en organisasjon. Det gjelder å bygge et godt team, en solid plan, holde hender og hoppe - sammen.
Sett mål
Basert på den innledende dialogen jobber vi sammen om å sette mål for hvilke resultater ditt selskap kan oppnå, både på kort og lang sikt.
Det er viktig å vite hvor skoen trykker og mulighetene er størst. Vi blir enige om hvor fokuset for samarbeidet er i den første fasen - etableringsprosjektet.
Vil det være marked? Salgsavdelingen? Service og Support? Hele gjengen?
Onboarding
Et vellykket samarbeid starter med å utvikle og implementere løsningene vi har blitt enige om i avtalen. Her er variasjonen stor, fra kunde til kunde. Ytterpunkter:
- Minimums CRM-pakke kun for salgsavdelingen, gratisversjonen
- Full CRM-pakke for hele markeds-, salgs- og serviceorganisasjonen, inkudert nye nettsider, i Professional -eller Enterprise-versjonen
Stort eller lite; alle onboardingsprosjekter starter med et felles arbeidsmøte for å konkretisere i detalj hvordan løsningen skal virke for akkurat dere. Så lager vi innhold, konfigurerer HubSpot og gir dere grundig opplæring i å bruke løsningen.
Oppdragsavtale
Når HubSpot CRM er på plass i din organisasjon starter den virkelige jobben - å skape langsiktige resultater sammen.
Etter onboarding velger de fleste kunder å gå videre med en oppdragsavtale. Vi blir en del av din organisasjon, for at dere skal utnytte 100 prosent av CRM-plattformen best mulig.
Med en oppdragsavtale får din bedrift en dedikert Digital Markedsfører og Innholdsrådgiver hos Leadify, med et helt team av eksperter i ryggen.
Hver måned rapporterer vi resultater og planlegger nye tiltak. To ganger årlig har vi strategimøte, for å løfte blikket og sette nye mål. ↓
Er du klar for HubSpot?
Økt vekst med CRM
De fleste bedrifter har en form for CRM, men opplever å ha investert mye tid og penger uten å høste gevinsten de var forespeilet. Eller at de sliter med utdaterte løsninger. Kjenner du deg igjen?
Hva sier kundene?
Å levere CRM er en inspirerende og morsom oppgave. Det kan også være krevende, fordi mange mennesker er involvert og sluttresultatet er veldig synlig.
Leadify spør våre kunder om deres erfaringer. Vil du lese ærlige tilbakemeldinger fra seks selskaper som har fått nye nettsider og inbound-leveranser fra Leadify i 2020 og 2021?
Hva mer kan Leadify gjøre?
Har du flere behov og muligheter enn bare HubSpot CRM?

Nettsider for B2B
Når selskapets nettsider bidrar til målbare resultater: Flere leads, kvalifiserte salgsmuligheter og fornøyde kunder.

Inbound marketing
Når markedsavdelingen lager så bra nettsider og driver så positiv digital markedsføring at kundene vil oppsøke dere.

Inbound salg
Når salgsavdelingen bruker sin verdifulle tid på kvalifiserte, varme leads, som allerede har vist interesse.

Inbound service
Når kundeservice og support sørger for at dine kunder kommer tilbake - igjen og igjen.