Skip to content

Support

Kontakt oss når som helst.

Gjør det du liker best. Så ja, skjema, e-post, chat eller telefon: Du bestemmer. Vi er ikke vanskelige sånn.

Hva kan du forvente?

Fra mandag - fredag kl. 08-16 vil du få svar samme dag eller påfølgende arbeidsdag.

Vi er glad i helg vi også 😎.

E-post

Send en epost til support(a)leadify.no

Supportskjema

Gå til skjema (om du foretrekker det)

Telefon

Ring oss på +47 934 25 567

Adresse

Nordbøgata 4, 4006 Stavanger

FAQ

Ofte stilte spørsmål (og svar..)

Liker du skjema best?

Da skjer noe magisk: Det lages en 'ticket' i  vår HubSpot CRM. Den går til første ledige i support-teamet.

Problem løst. Du blir happy. Vi er happy. Alle blir happy. Ok?

Leadify Kundesupport

 

God, gammeldags FAQ:

Noe som er uklart?

Ofte stilte spørsmål: 

Hva kan Kundesupport hjelpe meg med?

Du får hjelp til alt fra praktiske til tekniske spørsmål, i smått og stort. For eksempel:

  • Nettsider
  • HubSpot CRM
  • Sosiale medier (LinkedIn, Instagram osv.)
  • E-postmarkedsføring
  • Kunstig Intelligens (KI/AI)
  • Events/webinarer
  • Blogg-/nyhetsproduksjon
  • Google Ads
  • Marketing automation
  • Salgsprosesser og -verktøy (HubSpot)
  • Service-/kundeprosesser og -verktøy (HubSpot)

....og mye, mye mer.

Kan alle bruke Leadify sin kundesupport?

Ja! Det fungerer slik:

1. Avtalekunder. Dersom din arbeidsgiver har avtale med Leadify, så er supporttjenesten inkludert. Du kan bruke vår kundesupport til hva som helst.

Å "ha avtale" betyr at din arbeidsgiver har enten en oppdragsavtale (fast abonnement) eller klippekort (forhåndsbetalte timer) hos oss.

2. Ikke-avtalekunder: Dersom din arbeidsgiver ikke har avtale (oppdragsavtale eller klippekort), så er det litt annerledes. Du kan fortsatt bruke vår kundesupport, men vi skal bare avtale fakturering av tjenesten i hvert tilfelle.

Leadify vil gi deg beskjed. Du vil aldri oppleve å bli fakturert, uten at det ble avtalt på forhånd.

Hvor raskt kan jeg forvente svar?
Du vil få svar samme dag, eller senest påfølgende arbeidsdag - hvis ikke annet er avtalt.

Gjelder alle ukedager, fra mandag til fredag klokken 08-16. Henvendelser utenom vil bli håndtert neste arbeidsdag.

Vil jeg bli betjent av noen som kjenner mitt firma?

Ja. Alle i Leadify har tilgang til all informasjon om kunder, både kontaktpersoner, dokumenter, historikk og oppgaver.

Det betyr, at du alltid vil få rask og god service.

Ikke det du så etter?

Vi tar gjerne en prat

Kan vi hjelpe din bedrift med å lykkes med B2B salg, markedsføring og service?