Kundesupport
Kontakt oss når som helst. Du får svar Mandag - Fredag kl. 08-16.
E-post
Skjema
Chat
Spørsmål & Svar
Du får hjelp til alt fra praktiske til tekniske spørsmål, i smått og stort. For eksempel:
- Nettsider
- HubSpot CRM
- Sosiale medier (LinkedIn, Instagram osv.)
- E-postmarkedsføring
- Kunstig Intelligens (KI/AI)
- Events/webinarer
- Blogg-/nyhetsproduksjon
- Google Ads
- Marketing automation
- Salgsprosesser og -verktøy (HubSpot)
- Service-/kundeprosesser og -verktøy (HubSpot)
....og mye, mye mer.
Velkommen!
Ja! Det fungerer slik:
1. Avtalekunder. Dersom din arbeidsgiver har avtale med Leadify, så er supporttjenesten inkludert. Du kan bruke vår kundesupport til hva som helst.
Å "ha avtale" betyr at din arbeidsgiver har enten en oppdragsavtale (fast abonnement) eller klippekort (forhåndsbetalte timer) hos oss.
2. Ikke-avtalekunder: Dersom din arbeidsgiver ikke har avtale (oppdragsavtale eller klippekort), så er det litt annerledes. Du kan fortsatt bruke vår kundesupport, men vi skal bare avtale fakturering av tjenesten i hvert tilfelle.
Leadify vil gi deg beskjed. Du vil aldri oppleve å bli fakturert, uten at det ble avtalt på forhånd.
Velkommen!
Du vil få svar samme dag, eller senest påfølgende arbeidsdag - hvis ikke annet er avtalt.
Gjelder alle ukedager, fra mandag til fredag klokken 08-16. Henvendelser utenom vil bli håndtert neste arbeidsdag.
Velkommen!
Ja. Alle i Leadify har tilgang til all informasjon om kunder, både kontaktpersoner, dokumenter, historikk og oppgaver.
Det betyr, at du alltid vil få rask og god service.
Velkommen!