Skip to content

Din vekstpartner?

Når du trenger riktig strategi, løsninger for salg og markedsføring, og kapasiteten dere trenger for å få jobben gjort:

Start med en Vekstpakke for å løfte nettsider, markedsføringen, salget og CRM-arbeidet.

Få et Vekstprogram for å sikre vekst og resultater over tid.

Siste nytt

Ikke gå glipp av:

Webinarserien "Salg & markedsføring med AI i 2026".

Gjennom fem webinarer får du vite hvordan jobbe riktig med AI - med konkret og praktisk veiledning i hvordan bygge bedre nettsider, mer effektiv markedsføring, sterkere salg og smartere CRM.

Kunnskapssenter
Gratis ressurser som hjelper deg å lykkes med AI, nettsider og HubSpot.

E-bøker, guider & sjekklister

Webinarer

LeadFeed (artikler)

Nyheter

Doodle

Support

Kontakt oss når som helst: 24/7/365.

Fra mandag - fredag kl. 08-16 vil du få svar samme dag eller påfølgende arbeidsdag.

Hvordan ta kontakt?

Du velger: Skjema, e-post, chat eller telefon. Enkelt og greit! 😎

E-post

Send til support(a)leadify.no

Supportskjema

Gå til skjema

Telefon

Ring oss på +47 934 25 567

Adresse

Nordbøgata 4, 4006 Stavanger

FAQ

Ofte stilte spørsmål (og svar..)

Supportskjema?

Da skjer noe magisk: Det lages en 'ticket' i Service Hub i vår interne HubSpot. Din ticket går til support-teamet. Vi kontakter deg.

Problem løst. Du happy. Vi happy. Alle happy! 🎉

glenn-carstens-peters-npxXWgQ33ZQ-unsplash

 

Trenger du mer info?

Spørsmål & svar

Hva kan kundesupport hjelpe meg med?🗒️

Hva som helst! Du får hjelp til alt fra praktiske til tekniske spørsmål, i smått og stort. For eksempel:

  • Nettsider
  • HubSpot CRM
  • Sosiale medier (LinkedIn, Instagram osv.)
  • E-postmarkedsføring
  • Kunstig Intelligens (KI/AI)
  • Events/webinarer
  • Blogg-/nyhetsproduksjon
  • Annonser (Google, LinkedIn, Facebook, Instagram, Snapchat osv.)
  • Marketing automation
  • Salgsprosesser og -verktøy (HubSpot)
  • Service-/kundeprosesser og -verktøy (HubSpot)

....og mye, mye mer.

Kan alle bruke Leadify sin kundesupport? 🤔

Ja! Det fungerer slik:

1. Avtalekunder. Dersom din arbeidsgiver har avtale med Leadify, så er support inkludert. Bruk vår kundesupport til hva som helst.

Å "ha avtale" betyr at din arbeidsgiver har enten et vekstprogram (oppdragsavtale/fast abonnement) eller klippekort (forhåndsbetalte timer) hos oss.

2. Ikke-avtalekunder: Dersom din arbeidsgiver ikke har avtale (abonnement eller klippekort), så er det litt annerledes. Ja, du kan bruke vår kundesupport, men vi skal bare avtale fakturering av tjenesten hver gang.

Slapp av: Leadify vil gi deg beskjed. Du skal aldri oppleve å bli fakturert, uten at det ble avtalt på forhånd.

Hvor raskt kan jeg forvente svar?⏱️
Du vil få svar samme dag, eller senest påfølgende arbeidsdag - hvis ikke annet er avtalt i hvert tilfelle.

Gjelder alle ukedager, fra mandag til fredag klokken 08-16. Henvendelser utenom dette tidsrommet, inkludert offentlige fri- og helligdager, vil bli håndtert første påfølgende arbeidsdag.

Vil jeg bli betjent av noen som kjenner mitt firma? 😍

Ja selfølgelig! Alle i Leadify har tilgang til systemer med informasjon om våre kunder, både kontaktpersoner, dokumenter, historikk og oppgaver.

Alt ligger til rette for at du alltid skal få rask, personlig og god service.

Ikke det du så etter?

Vi tar gjerne en prat

Kan vi hjelpe din bedrift med å lykkes med B2B salg, markedsføring og service?