Kundesupport
Mandag - Fredag kl. 08-16
E-post

Skjema
Chat
Spørsmål & Svar
Alle små og store ting, for eksempel:
- Nettsider
- HubSpot CRM
- Sosiale medier (LinkedIn, Instagram osv.)
- E-postmarkedsføring
- Events/webinarer
- Blogg-/nyhetsproduksjon
- Google Ads
- Marketing automation
- Salgsprosesser og -verktøy (HubSpot)
- Service-/kundeprosesser og -verktøy (HubSpot)
....og mye, mye mer.
Velkommen!
Ja! Det fungerer slik:
1. Avtalekunder. Dersom din arbeidsgiver har avtale med Leadify, så er supporttjenesten dekket. Du kan fritt bruke vår kundesupport til hva som helst.
Å "ha avtale" betyr at din arbeidsgiver har enten en oppdragsavtale (fast abonnement) eller klippekort (forhåndsbetalte timer) hos oss.
2. Ikke-avtalekunder: Dersom din arbeidsgiver ikke har avtale (oppdragsavtale eller klippekort), så er det litt annerledes. Du kan fortsatt bruke vår kundesupport, men vi skal bare avtale fakturering av tjenesten i hvert tilfelle.
Leadify vil gi deg beskjed. Du vil aldri oppleve å bli fakturert, uten at det ble avtalt på forhånd.
Velkommen!
Innen samme dag eller senest påfølgende arbeidsdag - hvis ikke annet er avtalt.
Gjelder alle ukedager, fra mandag til fredag klokken 08-16. Henvendelser utenom vil bli håndtert neste arbeidsdag.
Velkommen!
Ja. Alle i Leadify har tilgang til all informasjon om kunder, både kontaktpersoner, dokumenter, historikk og oppgaver.
Det betyr, at selv om din faste kontaktperson ikke er til stede akkurat når du trenger support, så vil du få god og rask service likevel.
Velkommen!