Rapporten fra undersøkelsen retter seg mot CEOer og andre ledere med interesse for å skape ny utvikling, optimisme og lønnsom vekst i selskapet sitt.
Markedsføring og salg mellom bedrifter er et stort og viktig fagfelt, hvor vi opplever mange meninger og lite helhetlig dokumentasjon. Leadify ønsker å bidra til å bringe fakta på bordet. Internasjonalt finnes en rekke gode undersøkelser på dette feltet, ofte i regi av selskaper som Google, Forrester og Accenture.
I Norge finner vi også mange gode undersøkelser. Men de er ofte fragmenterte, for eksempel norske virksomheters bruk av annonser, sosiale medier, PR, e-post eller andre spesialiteter.
Slike spørsmål møter vi ofte blant kunder og andre. Derfor har Leadify siden 2017 laget en norsk undersøkelse. Hensikten er å sette et helhetlig søkelys på det vi tror er en stor mulighet for norske virksomheter: Å jobbe strategisk, langsiktig og målrettet med bedre markedsføring og salg.
Rapporten vil gi deg 15 sider med verdifulle fakta, inspirasjon og innspill til strategier og planer – for at nettopp din virksomhet skal bli blant vinnerne på 2020-tallet.
Smakebiter: