Inbound salg
En helt ny verden
B2B-kunder i dag: Hvor søker de informasjon før et innkjøp? De går til Google, LinkedIn og snakker med kollegaer. De vil ikke snakke med en selger før de må. Ser du tegningen? Du må tenke nytt. Du kan ikke selge på samme måte som før.

Gode nyheter
Inbound salg betyr at en selger kan bruke sin verdifulle tid på kvalifiserte, innkommende leads som allerede har vist interesse. Inbound markedsføring gjør at nettsidene blir deres råeste digitale selger, som genererer nye leads og salgsmuligheter til salgsavdelingen 24/7. For en selger er dette en ny verden, i stedet for tradisjonell prospecting, kalde telefoner og den slags.

Vi har allerede hjulpet mange kunder med å nå målene sine. Her er noen av dem:






























Inbound salg fra Leadify
Leadify leverer en komplett pakke av salgstjenester, som skreddersys til selskapets behov og utvikles over tid. Denne pakken vil alltid inkludere CRM, og kobling mot nettsider, markedsføring og service.
De fleste kunder hos Leadify har en oppdragsavtale, som er et abonnement på faste tjenester fra en dedikert Digital Markedsfører og Innholdsrådgiver hos Leadify, med et helt team av eksperter i ryggen, som blir deres egen salgssupport.

Eksempel på inbound salg

Strategi
Salgsstrategi med målsetninger og konkrete tiltak og aktiviteter.

Salgs-pipeline

Rapportering

Leads-scoring
Varslinger om salgskvalifiserte leads fra inbound marketing.

Templates
Oppsett av templates og innhold til salgsmailer.

Webinarer

Sosiale medier

Automatisering
Oppsett av automatisert salgsoppfølging med varslinger, prioriteter m.m.

Account Based Marketing

Digitale kontaktverktøy

HubSpot Sales
Klar for inbound salg?
Lønnsom vekst med inbound salg
Nysgjerrig på hvordan din bedrift kan skape flere salgsmuligheter og økt salg? Sjekk ut vår guide til hvordan du kan skape lønnsom vekst med inbound markedsføring og salg.
Hva sier kundene?
Å levere nettsider, CRM og drive inbound markedsføring, salg og service er en inspirerende og morsom oppgave. Det kan også være krevende, fordi mange mennesker er involvert og sluttresultatet er veldig synlig.
Leadify spør våre kunder om deres erfaringer. Vil du lese ærlige tilbakemeldinger fra seks selskaper som har fått nye nettsider og inbound-leveranser fra Leadify i 2020 og 2021?
Hva koster det?
Det kommer an på. Størrelsen på din investering henger tett sammen med resultatene du kan forvente å oppnå.
Inbound markedsføring, salg og service inkludert CRM kan koste fra 150 000 og opp. Lisenser hos HubSpot kommer utenom.
Ønsker du å abonnere på en Digital Markedsfører og Innholdsrådgiver med et helt team i ryggen - en såkalt oppdragsavtale med faste tjenester, starter månedsprisen på rundt 15-30 000 og opp.
Løft salg og markedsføring til nytt nivå
Les om hva inbound markedsføring koster for en bedrift på B2B-markedet
Slik blir du kunde
Vi blir en del av teamet ditt og gir dere tilgang på all kompetansen, kapasiteten og fleksibiliteten du trenger for å lykkes.
Sammen starter vi jobben der mulighetene for ditt selskap er størst, for å skape ny utvikling, optimisme og lønnsom vekst.
Passer vi sammen?
Inbound og HubSpot er ikke for alle. De som lykkes best sammen med Leadify har klare, langsiktige mål for å skape vekst i selskapet sitt.
Før vi blir enige om en samarbeidsavtale har vi gjerne både tre og fire møter, for at begge parter skal være trygge på at inbound markedsføring, salg og service er riktig strategi og at HubSpot er riktig teknologiplattform.
Ny strategi og nye verktøy kan for mange organisasjoner være en stor endring. Det gjelder å holde hverandre i hendene og hoppe - sammen.
Sett mål
Basert på den innledende dialogen jobber vi sammen om å sette mål for hvilke resultater ditt selskap kan oppnå, både på kort og lang sikt.
Det er viktig å vite hvor skoen trykker og mulighetene er størst. Vi blir enige om hvor fokuset for samarbeidet er i den første fasen - etableringsprosjektet.
Vil det være nye nettsider? Inbound markedsføring? Inbound salg? Inbound service? CRM? Hele pakken?
Etableringsprosjekt
Et vellykket samarbeid starter med å utvikle og implementere løsningene vi har blitt enige om i avtalen. Her er variasjonen stor, fra kunde til kunde. Eksempler:
- Enkel CRM-pakke
- Innføre inbound markedsføring
- Full pakke, nye nettsider, inbound og CRM
Etableringsprosjekter starter med et felles arbeidsmøte for å lage strategi og løsningsbeskrivelse. Så lager vi innhold, konfigurerer HubSpot og gir kunden opplæring i å bruke løsningen.
Oppdragsavtale
Når løsningen er utviklet og implementert starter den virkelige jobben - å skape resultater sammen.
Med en oppdragsavtale får du en fast kontaktperson i Leadify, som har et helt team i ryggen. Vi blir en del av din organisasjon, som jobber målrettet med nettsider, markedsføring, salg og service.
Hver måned rapporterer vi resultater og planlegger nye tiltak. To ganger årlig har vi strategimøte, for å løfte blikket og sette nye mål.
Hva kan Leadify hjelpe med?
Har du bruk for hjelp til mer enn bare salg?

Nettsider for B2B
Når selskapets nettsider bidrar til målbare resultater: Flere leads, kvalifiserte salgsmuligheter og fornøyde kunder.

Inbound marketing
Når markedsavdelingen lager så bra nettsider og driver så positiv digital markedsføring at kundene vil oppsøke dere.

Inbound service
Når kundeservice og support sørger for at dine kunder kommer tilbake - igjen og igjen.

HubSpot CRM
Når markeds-, salgs- og serviceavdelingene får innsikt i hele kunde- og kjøpsreisen.