Skip to content
Leadify - Inbound service
Fantastisk Kundesupport og After Sales

Inbound Service

Det koster mye mer å skaffe nye kunder enn å beholde og selge mer til kunder du har fra før.

Essensen av inbound service er å gjøre dine kunder til dine beste ambassadører.

Oppfatter dine kunder deg som en verdifull samarbeidspartner som bidrar til deres suksess? Fornøyde kunder hjelper også på ditt eget salg.

Leadify Flywheel for Vekst
Lettere sagt enn gjort?

Kunder i dag forventer raske, gode svar.

Noen vil snakke med et menneske. Andre ønsker selvbetjening. Klarer du begge deler, altså integrere fysiske og digitale kanaler, samtidig som du måler kundetilfredshet og aktivt samler inn forbedringsforslag, så er du på riktig vei.

Leadify hjelper deg, med både inbound service-strategi og konkrete verktøy fra HubSpot i bunn, for å levere kundeservice i verdensklasse.

Vi har allerede hjulpet mange kunder med å nå målene sine. Her er noen av dem:
Vær Driftssjefen som leder Kundesupport og After Sales til å overgå kundenes forventinger:

Inbound service fra Leadify

Leadify leverer en komplett pakke med strategi og verktøy for kundeservice, som skreddersys til ditt selskap sine behov og utvikles over tid.  Inbound handler om å sette kunden i sentrum. Tiltak innen kundeservice vil vi alltid henge sammen med markedsføring, nettsider, salg og CRM - for å ivareta kjøps- og kundereisen deres.

De fleste kunder hos Leadify har en oppdragsavtale, som er et abonnement på faste tjenester fra en dedikert Digital Markedsfører og Innholdsrådgiver hos Leadify, med et helt team av eksperter i ryggen.

Inbound Service Fra leadify, Julia Bådsvik

Dette er Julia👆🏼 Hun jobber som digital marekdsfører og strategisk rådgiver i Leadify, og er en av dem som kan få kundene dine til å elske deg.

Eksempel på inbound service

Checkbox-fill-icon
Strategi
Strategi med målsetninger og konkrete tiltak og aktiviteter for kundesupport og kundeservice.
Checkbox-fill-icon
Conversations-inbox
Fordeling av innkommende kundehenvendelser: Telefon, e-post, chat og skjema.
Checkbox-fill-icon
Ticket-pipeline
Organiser supportsaker. Løs dem effektivt internt, med høy servicegrad for kunde.
Checkbox-fill-icon
Mål kundetilfredshet
Mål kundetilfredshet, kundelojalitet (Net Promoter Score) og Kundesupport (Customer Effort Score).
Checkbox-fill-icon
Templates
Oppsett av templates og innhold til ofte brukte mailer inn/ut av Kundesupport.
Checkbox-fill-icon
Sequences

Innhold til semi-automatisk support-oppfølgning.

Checkbox-fill-icon
Automatisert oppfølgning
Automatiser rutine-oppgaver som varslinger,  prioritering, sortering av kundesaker m.m.
Checkbox-fill-icon
Digitale kontaktverktøy
Digitale kontaktverktøy for support-teamet, som f.eks. chat, pop-ups, bots og FAQ på nettside.
Checkbox-fill-icon
Rapporter
Rapporter og nøkkeltall for kundesupport og -service.
Checkbox-fill-icon
Forbedringsprogram
Kontinuerlig forbedring av kundeservice og support ved hjelp av målinger, undersøkelser m.m.
Checkbox-fill-icon
HubSpot Service
Oppsett, konfigurasjon, opplæring og support i HubSpot Service-plattformen.
Start her:

Hvordan bli kunde på 1-2-3?

  • 01 Passer vi sammen?
  • 02 Sett mål
  • 03 Inngå avtale
  • 04 Etablere Vekstpakke
  • 05 Vekstprogram

Passer vi sammen?

Inbound og HubSpot er ikke for alle. De som lykkes best har klare mål. Det er ofte B2B-selskaper innen:

  • Energibransjen, on- og offshore, som olje og gass eller fornybart
  • Teknologiselskaper, som Saas, IT Consulting, FinTech, Cloud eller Infra
  • Industri og produksjon, som Maritime og andre havnæringer

- Hvorfor?

Disse bransjene kan vi. De er tekniske, og har kompliserte salgsprosesser. Inbound og HubSpot er skapt for det. Leadify lever og ånder for det.

 

vekst-tre-skisse-V3-Trans-1000-x-605

 

Sett mål

Vi setter mål for hvilke resultater ditt selskap kan oppnå.

  • Synlighet?
  • Økt salg?
  • Mer fornøyde kunder?

Vi må vite hvor skoen trykker, og starte der mulighetene er størst. Begge parter må bli trygge på at vi lander på riktig strategi og løsninger.

 

vekst-tre-skisse-V3-Trans-1000-x-605

 

Inngå avtale

Matcher vi? Har vi tydelige mål? Da er tiden inne for en Rammeavtale mellom ditt selskap og Leadify.

Scopet i avtalen er typisk:

Noen selskaper ønsker begge deler. Enkelte velger Vekstpakke, og har Vekstprogram som opsjon. Andre går direkte på Vekstprogram. Du velger.

 

 

vekst-tre-skisse-V3-Trans-1000-x-605

 

Vekstpakke

Samarbeidet starter ofte med å designe, utvikle og implementere løsningene i Vekstpakken. Eksempler:

  • Nye nettsider
  • Full pakke: Nye nettsider, inbound og CRM
  • Ny CRM (eller fikse den gamle)

Dere får egen prosjektleder og team hos Leadify, som blir en del av ditt team. Vi skal levere på budsjett, innen tidsfrist og kundetilfredshet minst 5,0 (fra 1-6).

Hva koster det? Prisene finner du her.

 

vekst-tre-skisse-V3-Trans-1000-x-605

 

Gjennomføre Vekstprogram

Er Vekstpakken på plass? Eller ønsker dere å gå direkte på Vekstprogram? Da starter den virkelige jobben - å skape resultater, sammen. 

Med et Vekstprogram får du en fast kontakt i Leadify, med hele teamet i ryggen av spesialister på nettsider, sosiale medier, CRM, annonser, innhold, strategi, events, webinarer og mye mer.

Vi blir en del av ditt team. Vi måler resulater og setter nye mål.

Hva koster det? Prisene finner du her.

 

vekst-tre-skisse-V3-Trans-1000-x-605

 

Mer kunnskap og inspirasjon?

Leadify - Hero Banner 5-1

Har du lest alt allerede? 🥸

Klar for en prat?

Alle forventer raske, gode svar. Noen vil snakke med et menneske. Andre ønsker selvbetjening.

Uansett hva du foretrekker, kontakt oss gjerne for å snakke om hvordan få kundene dine til å elske deg.