Inbound service
Topp kundesupport
Det koster mye mer å skaffe nye kunder enn å beholde og selge mer til kunder du har fra før. Essensen av inbound service er å gjøre dine kunder til dine beste ambassadører. Oppfatter dine kunder deg som en verdifull samarbeidspartner som bidrar til deres suksess, så hjelper det også på ditt eget salg.

Lettere sagt enn gjort?
Kunder i dag forventer raske, gode svar. Noen vil snakke med et menneske. Andre ønsker selvbetjening. Klarer du begge deler, altså integrere fysiske og digitale kanaler, samtidig som du måler kundetilfredshet og aktivt samler inn forbedringsforslag, så er du på riktig vei. Leadify hjelper deg, med både inbound service-strategi og konkrete verktøy fra HubSpot i bunn, for å levere kundeservice i verdensklasse.

Vi har allerede hjulpet mange kunder med å nå målene sine. Her er noen av dem:






























Inbound service fra Leadify
Leadify leverer en komplett pakke med strategi og verktøy for kundeservice, som skreddersys til ditt selskap sine behov og utvikles over tid. Inbound handler om å sette kunden i sentrum. Tiltak innen kundeservice vil vi alltid henge sammen med markedsføring, nettsider, salg og CRM - for å ivareta kjøps- og kundereisen deres.
De fleste kunder hos Leadify har en oppdragsavtale, som er et abonnement på faste tjenester fra en dedikert Digital Markedsfører og Innholdsrådgiver hos Leadify, med et helt team av eksperter i ryggen.

Eksempel på inbound service

Strategi
Strategi med målsetninger og konkrete tiltak og aktiviteter for kundesupport og kundeservice.

Conversations-inbox

Ticket-pipeline

Mål kundetilfredshet
Mål kundetilfredshet, kundelojalitet (Net Promoter Score) og Kundesupport (Customer Effort Score).

Templates
Oppsett av templates og innhold til ofte brukte mailer inn/ut av Kundesupport.

Sequences

Automatisert oppfølgning
Automatiser rutine-oppgaver som varslinger, prioritering, sortering av kundesaker m.m.

Digitale kontaktverktøy

Rapporter

Forbedringsprogram

HubSpot Service
Klar for inbound service?
Hva er inbound service?
Inbound kundeservice er en måte din bedrift kan jobbe helhetlig for å skape mest mulig fornøyde kunder. Fornøyde kunder er din beste investering i å vinne hjertene til nye kunder.
Hva sier kundene?
Å levere nettsider, CRM og drive inbound markedsføring, salg og service er en inspirerende og morsom oppgave. Det kan også være krevende, fordi mange mennesker er involvert og sluttresultatet er veldig synlig.
Leadify spør våre kunder om deres erfaringer. Vil du lese ærlige tilbakemeldinger fra seks selskaper som har fått nye nettsider og inbound-leveranser fra Leadify i 2020 og 2021?
Hva koster det?
Det kommer an på. Størrelsen på din investering henger tett sammen med resultatene du ønsker å oppnå.
Inbound markedsføring, salg og service inkludert CRM kan koste fra 150 000 og opp. Lisenser hos HubSpot kommer utenom.
Ønsker du å abonnere på en Digital Markedsfører og Innholdsrådgiver med et helt team i ryggen - en såkalt oppdragsavtale med faste tjenester, starter månedsprisen på rundt 15-30 000 og opp.
Løft salg og markedsføring til nytt nivå
Les om hva inbound markedsføring koster for en bedrift på B2B-markedet
Slik blir du kunde
Vi blir en del av teamet ditt og gir dere tilgang på all kompetansen, kapasiteten og fleksibiliteten du trenger for å lykkes.
Sammen starter vi jobben der mulighetene for ditt selskap er størst, for å skape ny utvikling, optimisme og lønnsom vekst.
Passer vi sammen?
Inbound og HubSpot er ikke for alle. De som lykkes best sammen med Leadify har klare, langsiktige mål for å skape vekst i selskapet sitt.
Før vi blir enige om en samarbeidsavtale har vi gjerne både tre og fire møter, for at begge parter skal være trygge på at inbound markedsføring, salg og service er riktig strategi og at HubSpot er riktig teknologiplattform.
Ny strategi og nye verktøy kan for mange organisasjoner være en stor endring. Det gjelder å holde hverandre i hendene og hoppe - sammen.
Sett mål
Basert på den innledende dialogen jobber vi sammen om å sette mål for hvilke resultater ditt selskap kan oppnå, både på kort og lang sikt.
Det er viktig å vite hvor skoen trykker og mulighetene er størst. Vi blir enige om hvor fokuset for samarbeidet er i den første fasen - etableringsprosjektet.
Vil det være nye nettsider? Inbound markedsføring? Inbound salg? Inbound service? CRM? Hele pakken?
Etableringsprosjekt
Et vellykket samarbeid starter med å utvikle og implementere løsningene vi har blitt enige om i avtalen. Her er variasjonen stor, fra kunde til kunde. Eksempler:
- Enkel CRM-pakke
- Innføre inbound markedsføring
- Full pakke, nye nettsider, inbound og CRM
Etableringsprosjekter starter med et felles arbeidsmøte for å lage strategi og løsningsbeskrivelse. Så lager vi innhold, konfigurerer HubSpot og gir kunden opplæring i å bruke løsningen.
Oppdragsavtale
Når løsningen er utviklet og implementert starter den virkelige jobben - å skape resultater sammen.
Med en oppdragsavtale får du en fast kontaktperson i Leadify, som har et helt team i ryggen. Vi blir en del av din organisasjon, som jobber målrettet med nettsider, markedsføring, salg og service.
Hver måned rapporterer vi resultater og planlegger nye tiltak. To ganger årlig har vi strategimøte, for å løfte blikket og sette nye mål.
Hva kan Leadify hjelpe med?
Har du bruk for hjelp til mer enn bare kundeservice?

Nettsider for B2B
Når selskapets nettsider bidrar til målbare resultater: Flere leads, kvalifiserte salgsmuligheter og fornøyde kunder.

Inbound marketing
Når markedsavdelingen lager så bra nettsider og driver så positiv digital markedsføring at kundene vil oppsøke dere.

Inbound salg
Når salgsavdelingen bruker sin verdifulle tid på kvalifiserte, varme leads, som allerede har vist interesse.

HubSpot CRM
Når markeds-, salgs- og serviceavdelingene får innsikt i hele kunde- og kjøpsreisen.