Hvem er kunder hos Leadify?
Er de fornøyde?
Tilbakemelding er viktig.
Vi stiller selvkritiske spørsmål til våre kunder.
Er kundene fornøyde?
Leadify bygger og forbedrer nettsider og leverer inbound markedsføring, salg og service for B2B-selskaper. Det er en inspirerende og morsom oppgave, som også kan være krevende når mange mennesker er involvert. Sluttresultatet blir veldig synlig.
Vi stiller 12 selvkritiske spørsmål til kundene. Dette er tilbakemeldingen fra 33 ansatte hos 11 selskaper som har fått nettsider og inbound-leveranser fra Leadify i 2020-2023.
Skala
1= Dårlig 2= Lite god 3= Nokså god 4= God 5= Meget god 6= Svært god
Anbefaling
Vil du anbefale Leadify til andre?
Kundeorientert
Leadify forstår deres behov
Bransjeforståelse
Leadify forstår din bransje/marked
Workshop ved oppstart
Det ble tydelig hva prosjektet skulle levere
Prosjektledelse
Leadify ledet prosjektet trygt og effektivt i mål
Løsningsorientert
Leadify løste eventuelle problemer som oppstod underveis
Teknisk kompetanse
Leadify sin dyktighet på HubSpot, konfigurasjon, programmering m.m.
Innhold (tekst, bilder, video)
Leadify sin dyktighet på å bearbeide og forbedre deres innhold
Design (pent, enkelt, brukervennlig)
Leadify sin dyktighet på design av levert løsning
Forventninger
Hvor godt innfridde ferdig løsning dine forventninger fra start?
Inbound strategi
Hvor godt bidrar Leadify til selskapets utvikling på digital markedsføring, salg, service og CRM?
Resultater
Tror du Leadify sin leveranse vil bidra til bedre resultater innen markedsføring, salg og service?