Skip to content
Bakgrunn

Kreativ markedsføring

Erik har jobbet flere år som digital markedsfører for byråer i Stavanger-området, og har tidligere drevet et enkeltpersonsforetak før han startet hos oss. Han har ulike roller i Leadify, fra nettsidebygging til betalt annonsering til teknisk potet.

Erik ble først interessert i digital markedsføring under studier i England, og fant raskt ut at det var dette han ville jobbe med. Han har en datadreven tilnærming til markedsføring, og har lang erfaring med å skape resultater for både B2B og B2C kunder.

Erik_2_opt
I Leadify er Erik

Digital Markedsfører

- Google evangelist

I Leadify jobber Erik med å skape vekst for våre kunder via digital markedsføring og betalte annonser. Han har fått øynene opp for Inbound-metodikken, og effekten det har på hele markedsføringsløpet.

Sammen med resten av gjengen bygger han også nettsider for våre B2B-kunder, og bistår med teknisk oppsett av kodesnipper, SEO og det som verre er.

Han jobber for å skape en holistisk strategi for våre kunder, hvor inbound og betalte annonser eksisterer i balanse, med kundenes kunder i sentrum. 

"Measure twice, cut once"
Erik
Litt om Erik

Geek Chic

Erik er en selverklært nerd, og som nerder flest er han litt interessert i veldig mange ting og veldig interessert i noen få ting. Han bruker uforsvarlig mye av fritiden sin på ting som Dungeons & Dragons og miniatyr-maling, og har store ambisjoner om å skrive en bok (fantasy, selvsagt).

Når Erik skal koble helt av bruker han gjerne litt tid på kjøkkenet, eller tar seg en lang gåtur med lydbok på ørene, helst nær skog eller vann. Han er også veldig glad i nesten all musikk, gjerne som en konsekvens av å ha forvillet seg inn på musikklinja på videregående - favorittene er 70/80-talls klassikere og heavy metal. 

Fun fact: Erik sin karaokelåt er “Toxic” av Britney Spears.